O službe
Cenníky
O Zaslať
Zákaznícka linka
Prevádzkovateľ
- Zaslat s.r.o.
- Sukova 49/4 602 00 Brno - střed
-
IČO:
03672808
IČ DPH: CZ03672808 - Dátová schránka: 2stxccf
Zaslat.sk je revolučná prepravná služba, vďaka ktorej už nemusíte podstupovať komplikovanú cestu na poštu. A na čakanie v rade môžete rovno zabudnúť. Jednoducho vyplníte informácie a pripravíte balík - ostatné vyriešime my. Vašu zásielku vyzdvihneme a rýchlo doručíme presne tam, kam patrí.
1. Zabaľte
Balík dôkladne zabaľte a o štítok sa nestarajte. Kuriér ho privezie.
2. Vyberte dopravcu
Vyberte si prepravu, ktorá vám najviac vyhovuje. Lacnejšie, rýchlejšie po Slovensku alebo do zahraničia.
3. Odovzdajte kuriérovi
Balík u vás vyzdvihneme. Či už ste doma alebo na inej adrese. Alebo ho vyzdvihneme na zbernom mieste.
Uistite sa, že hmotnosť a rozmery sú čo najpresnejšie, v prípade pochybností buďte veľkorysí a radšej pridajte - zabránite tak prípadným nepríjemným doplatkom. Nemusíte sa báť, Zaslat.sk nájde dopravcu aj pre nadrozmernú zásielku.
Dovolili sme si pre vás pripraviť pokyny pre balenie zásielok. Odporúčame pokyny dodržiavať, spoločne sa tak vyvarujeme eventuálnym nepríjemnostiam, predsa len, ide o vašu cennú zásielku...
Zaslat.sk vám sprostredkuje ich ucelenú ponuku prepravy, vrátane rôznych kombinácií služieb. Neustále tiež dopĺňame ďalšie služby tak, aby ste vždy dostali tú najlepšiu ponuku presne podľa vašich potrieb.
Výber je na vás, Zaslat.sk vám nájde prepravné služby šité na mieru práve vašim špecifickým potrebám.
Vypĺňanie detailov môže byť nudné, ale aj napriek tomu mu určite venujte dostatočnú pozornosť. Zaslat.sk umožňuje prihláseným užívateľom ukladanie obľúbených adries, takže ich nebudete musieť vypĺňať znovu a znovu.
Do objednávky môžete postupne pridávať viac zásielok a tiež v prípade potreby nastaviť fakturačné údaje. A potom ostáva už len dokončiť objednávku a zaplatiť.
Zaslat.sk ponúka bezpečnú platbu pomocou platobnej brány ComGate.
Potom, čo ste si rezervovali kuriéra a pripravili zásielku, zostáva už len čakať na jeho príchod. U väčšiny prepravcov nie je možné rezervovať konkrétny čas vyzdvihnutia. Kuriéri vyzdvihujú vo väčšine prípadov kedykoľvek počas dňa medzi 8 a 18 hodinou, od pondelka do piatku, v závislosti od oblasti a vyťaženosti.
V prípade, že vodič nevyzdvihne zásielku do 16:30 hod, odporúčame vám, aby ste nás kontaktovali. Ak nemôžete čakať celý deň, skúste požiadať suseda alebo napríklad vedľajšiu firmu. Zásielku nemusí odovzdať odosielateľ osobne.
Výborne, pretože ste vyplnili telefón a e-mail, bol príjemca vopred informovaný a kuriér dorazil na miesto doručenia. Ak však príjemca nebol z nejakého dôvodu na adrese doručenia prítomný, vykoná kuriér nasledujúci pracovný deň ďalší pokus o doručenie. Väčšina služieb ponúka až tri pokusy o doručenie. Výnimkou sú niektoré krajiny ako je Veľká Británia, kde sú balíky po prvom pokuse uskladnené na vyzdvihnutie na depe.
Ak sa zásielka doručuje na výdajné miesto, príjemca má zvyčajne 7 dní na jej vyzdvihnutie. Balík sa potom vráti buď na adresu odosielateľa, ak bol odoslaný prostredníctvom GLS, alebo na adresu odosielajúcej Balíkovny, ak bol balík odoslaný prostredníctvom Balíkovny.
Systém Zaslat.sk vás samozrejme o všetkých stavoch zásielky informuje e-mailom alebo SMS správou.