Zaslat Returns

Správa servisných objednávok jednoducho! Služba Zaslať Returns umožňuje vašim zákazníkom jednoducho vybavovať reklamácie a vrátenie výrobkov vrátane integrovaného príkazu na vyzdvihnutie.

Ako Zaslať Returns funguje?

Ísť osobne k predajcovi s chybným výrobkom, všetko zložito vysvetľovať, vypisovať a bez informácií čakať 30 dní, kým sa oprava dokončí. Bežný štandard procesu podávania sťažností. Zaslať Returns je vaša cesta k budúcnosti reklamácií. Myslíme na vaše pohodlie aj vašich zákazníkov. Teraz už stačí len výrobok zabaliť!

  1. Zákazník vyplní popis závady a svoje osobné údaje.
  2. Výrobok sa do servisu odváža buď priamo od zákazníka, alebo zo zberného miesta. Prípadne môžete výrobok doručiť do servisného strediska osobne.
  3. servis opraví výrobok.
  4. Výrobok sa odošle späť zákazníkovi alebo na zberné miesto. Prípadne si zákazník môže výrobok vyzdvihnúť osobne.

Prečo zvoliť Zaslať Returns?

  • Všetky informácie o reklamáciách a opravách výrobkov nájdete na jednom mieste. Vrátane logistických zariadení.
  • Servisné požiadavky voliteľne schvaľuje váš zákaznícky servis.
  • Zákazníci môžu kedykoľvek otvoriť svoje opravy a zobraziť aktuálny stav a prognózu vrátane všetkých protokolov alebo faktúr k objednávke.
  • Služba zahŕňa integrované komunikačné rozhranie so zákazníkom vrátane nahrávania súborov a možnosti internej komunikácie medzi servisným strediskom a zákazníckou linkou.
  • Možnosť dynamicky smerovať úlohy na zmluvnú opravu podľa pracovného zaťaženia, rozsahu servisu alebo aktuálnej potreby.
  • Zákazník si môže objednať dopravu a servis sám na jednej stránke.
  • Možnosť cezhraničných služieb vrátane colných oblastí (USA, Spojené kráľovstvo, mimoeurópske krajiny).
  • Možnosť nastavenia rozhrania vo viacerých jazykoch - v súčasnosti čeština, slovenčina, angličtina.

Podporované platformy

  • Stolné počítače a mobilné zariadenia - moderné webové aplikácie
  • Mobilné zariadenia so systémom Android a iOS - mobilné aplikácie
  • Externé zariadenia a systémy prostredníctvom API - export a import objednávok a súvisiacich údajov

Reklamační/vratkový formulář pro vaše zákazníky vždy pouze webový pro všechna zařízení, mobilní aplikace jsou určeny pro vaši pohodlnější správu.

Chcete vyskúšať službu Zaslať Returns vo svojej firme?

Pilotný program

Čo to pre vás znamená?

  • Systém pre vaše značky implementujeme a nakonfigurujeme bezplatne.
  • Prevádzka počas testovacieho obdobia je bezplatná, okrem nákladov na dopravu podľa aktuálnych cien Zaslať.sk
  • Ak nie ste spokojní, môžete spoluprácu nezáväzne ukončiť.

Dlouhodobá spolupráca

Čo to pre vás znamená?

  • Jednorazový poplatok za implementáciu (v závislosti od zložitosti, rozsahu údajov a vašich požiadaviek).
  • Následne platba za jednotku objednávky alebo mesačný poplatok za prevádzku systému (nezahŕňa logistické poplatky pre Zaslat.sk)..
  • Aktuálna verzia systému a technická podpora sú vždy zahrnuté bez dodatočných nákladov.

Kontaktujte nás!

Spojte sa priamo s produktovým manažérom spoločnosti Zaslať Returns a dohodnite si stretnutie a pozrite si živú demoverziu.

landing_page.returns.form.grant