U dopravcu FedEx evidujeme problémy s generovaním cien. Na náprave problému pracujeme. 
U dopravcu FedEx evidujeme problémy s generovaním cien. Na náprave problému pracujeme. 

Reklamačný poriadok

Spracovanie Osobných Údajov

Zdroje Osobných Údajov

Vaše osobné údaje spracúvame v niekoľkých prípadoch:

  1. Pri vybavovaní otázok o službe alebo komunikácii s nami – údaje poskytujete priamo Vy.
  1. Pri poskytovaní služby a využívaní našej platformy – údaje poskytujete priamo Vy.
  1. Ste príjemcom alebo odosielateľom zásielky odlišným od používateľa – údaje poskytuje používateľ, za ich správnosť nezodpovedáme, voči týmto údajom sme v postavení sprostredkovateľa.
  1. Správanie na našich webových stránkach – údaje získavame pomocou cookies a podobných nástrojov.

Cookies

Pri návšteve našich webových stránok dochádza k spracovaniu tzv. cookies. Cookies sú krátke textové súbory, ktoré umožňujú webu zaznamenať informácie o vašej návšteve, ako je preferovaný jazyk. Viac informácií o cookies nájdete napr. tu.

Ak nechcete umožniť využívanie cookies, môžete ich vymazať alebo zablokovať vo svojom prehliadači:

Majte prosím na pamäti, že zablokovanie cookies môže ovplyvniť funkčnosť našich webových stránok a poskytované služby.

Spoloční Prevádzkovatelia a Sprostredkovatelia

Vaše osobné údaje sú spravované spoločnosťou Zaslat, s.r.o.. V prípade zákonnej povinnosti môžu byť údaje poskytnuté orgánom štátnej správy, súdom a pod.

Sprostredkovatelia sú napríklad účtovnícke spoločnosti, advokáti, poskytovatelia platobných služieb a ďalší.

V prípade údajov o odosielateľoch a príjemcoch zásielok sme v postavení sprostredkovateľa, prevádzkovateľom je používateľ služby a údaje sú poskytované zmluvným poskytovateľom externých služieb súvisiacich s poskytovanými službami, ktorých zoznam je k dispozícii na vyžiadanie.

Vaše práva podľa GDPR

V súvislosti so spracovaním Vašich osobných údajov máte nasledujúce práva:

Právo na prístup k osobným údajom

Máte právo požiadať nás o potvrdenie, či spracúvame Vaše osobné údaje, a ak áno, máte právo získať prístup k týmto údajom a k nasledujúcim informáciám:

  • účely spracovania
  • kategórie dotknutých osobných údajov
  • príjemcovia alebo kategórie príjemcov, ktorým boli alebo budú osobné údaje sprístupnené
  • plánovaná doba, počas ktorej budú osobné údaje uložené, alebo kritériá použité na určenie tejto doby
  • existencia práva požadovať od prevádzkovateľa opravu alebo vymazanie osobných údajov, obmedzenie ich spracovania alebo vzniesť námietku proti tomuto spracovaniu
  • právo podať sťažnosť dozornému orgánu
  • všetky dostupné informácie o zdroji osobných údajov, ak nie sú získané od Vás
  • skutočnosť, či dochádza k automatizovanému rozhodovaniu, vrátane profilovania

Právo na opravu osobných údajov

Ak zistíte, že Vaše osobné údaje sú nesprávne alebo nepresné, máte právo požadovať ich opravu. Môžete tiež žiadať o doplnenie neúplných osobných údajov.

Právo na vymazanie osobných údajov

Máte právo požadovať vymazanie Vašich osobných údajov, ak:

  • osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré boli zhromaždené alebo inak spracované
  • odvoláte súhlas, na základe ktorého boli údaje spracované, a neexistuje žiadny ďalší právny dôvod na spracovanie
  • vzniesli ste námietku proti spracovaniu a neexistujú žiadne prevažujúce oprávnené dôvody na spracovanie
  • osobné údaje boli spracované protiprávne
  • osobné údaje musia byť vymazané na splnenie právnej povinnosti

Právo na obmedzenie spracovania

Máte právo požadovať obmedzenie spracovania Vašich osobných údajov, ak:

  • popierate presnosť osobných údajov
  • spracovanie je protiprávne a Vy odmietate vymazanie osobných údajov a žiadate namiesto toho o obmedzenie ich použitia
  • prevádzkovateľ už osobné údaje nepotrebuje na účely spracovania, ale Vy ich požadujete na určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov
  • vzniesli ste námietku proti spracovaniu, pokiaľ nebude overené, či oprávnené dôvody prevádzkovateľa prevažujú nad Vašimi oprávnenými dôvodmi

Právo na prenositeľnosť údajov

Máte právo získať osobné údaje, ktoré sa Vás týkajú a ktoré ste nám poskytli, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte, a máte právo odovzdať tieto údaje inému prevádzkovateľovi, ak:

  • spracovanie je založené na súhlase alebo na zmluve
  • spracovanie sa vykonáva automatizovane

Právo na odvolanie súhlasu

Máte právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných údajov. Odvolaním súhlasu nie je dotknutá zákonnosť spracovania založeného na súhlase pred jeho odvolaním.

Právo vzniesť námietku

Máte právo vzniesť námietku proti spracovaniu Vašich osobných údajov, ktoré vykonávame na základe oprávneného záujmu, vrátane profilovania. Ak vznesiete námietku, nebudeme Vaše osobné údaje ďalej spracúvať, pokiaľ nepreukážeme závažné oprávnené dôvody na spracovanie.

Automatizované rozhodovanie

Máte právo nebyť predmetom žiadneho rozhodnutia založeného výlučne na automatizovanom spracovaní, vrátane profilovania, ktoré má pre Vás právne účinky alebo sa Vás podobným spôsobom významne dotýka.

Právo podať sťažnosť

Máte právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ak sa domnievate, že spracovaním Vašich osobných údajov dochádza k porušeniu GDPR. V Slovenskej republike je dozorným orgánom Úrad na ochranu osobných údajov.

Postup pri podaní Žiadosti týkajúcej sa ochrany osobných údajov

Kto má Právo Podať Žiadosť?

Žiadosť môže podať subjekt osobných údajov, jeho zákonný zástupca, opatrovník alebo osoba splnomocnená subjektom osobných údajov na základe plnej moci.

Akým Spôsobom Možno Žiadosť Podať?

Žiadosť môžete podať:

  • písomne do dátovej schránky: 2stxccf
  • písomne na adrese sídla spoločnosti
  • niektoré úkony možno vykonať priamo v rámci aplikácie Zaslat.cz (vymazanie účtu)

Obsah Žiadosti

V žiadosti musí byť uvedené:

  • Vaša identifikácia
  • Predmet žiadosti (opis, čoho sa žiadosť týka a čo žiadate)
  • Podpis (pri písomnej forme)
  • Telefónne číslo a e-mail, ku ktorým sa žiadosť vzťahuje

Vybavenie Žiadosti

Po podaní žiadosti obdržíte potvrdenie o prijatí na spracovanie. Žiadosť vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. V prípade zložitých žiadostí môže byť lehota predĺžená až o ďalších 60 dní, o čom Vás budeme informovať.

Poplatok za Podanie Žiadosti

Žiadosti sú spravidla vybavované bezplatne. V niektorých prípadoch môže byť účtovaný poplatok, napríklad za zaslanie informácií na technickom nosiči dát.

Odmietnutie Žiadosti

Žiadosť môže byť odmietnutá v nasledujúcich prípadoch:

  • Neprimerané opakovanie žiadosti (tretia a ďalšia obsahovo zhodná žiadosť počas šiestich mesiacov)
  • Žiadosť nie je dôvodná
  • Neposkytnutie nevyhnutných informácií na vybavenie žiadosti ani po výzve na ich doplnenie

Odmietnutie žiadosti bude sprevádzané vysvetlením a poučením o práve podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov alebo žiadať o súdnu ochranu.

Kontakt na Poverenca pre Ochranu Osobných Údajov

Ďalšie Informácie

Viac informácií o cookies nájdete na stránkach aboutCookies.org a Google cookies.

Na stránkach www.zaslat.cz máte možnosť plne ovládať nastavenia cookies. Viac informácií získate po rozkliknutí odkazu „nastavenie súboru cookies“ v pätičke webovej stránky.

Týmto miestom chceme zabezpečiť, aby ste boli plne informovaní o spracovaní Vašich osobných údajov a mohli využiť všetky svoje práva a možnosti ochrany súkromia.